广告

Like Box~~

Be The 1st Like^^

Internet Freedom

2010年11月2日星期二

0 Apologize (Feat. One Republic) Timbaland~

I'm holding on your rope 我紧握着你给的希望
Got me ten feet off the ground 它让我双脚悬空
And I'm hearing what you say but I just can't make a sound 我能听到你说了什么,但是却无法给你回应。
You tell me that you need me 你对我说你需要我
Then you go and cut me down, but wait 接着你离开并且让我的热情变淡
You tell me that you're sorry 但是我却等到了你对我说:“我对不起你”
Didn't think I'd turn around, and say.. 你一定没有想到我会转身并且对你说
It's too late to apologize, it's too late 现在道歉已经太迟了,太迟了
I said it's too late to apologize, it's too late 我说现在道歉已经太迟了,太迟了

I'd take another chance, take a fall 另一个机会已经降临,承受这个打击
Take a shot for you 为了你胡乱猜想
And I need you like a heart needs a beat 我需要你就像心脏需要跳动
But it's nothing new - yeah yeah 但是这也没有什么意义了!
I loved you with the fire red 我曾经爱你的热情如火
Now it's turning blue, and you say... 现在已经转淡
"Sorry" like the angel heaven let me think was you 你又说“对不起”让我想起天堂里的天使一般的你
But I'm

没有评论:

发表评论

Facebook Chat Box

Facebook Comments

FaceBook Name Card