广告

Like Box~~

Be The 1st Like^^

Internet Freedom

2011年5月9日星期一

0 My heart Will Go On~我心永恒~

我喜爱的歌之一~~~~~
慢慢欣赏吧~~~~~~~~~


every night in my dreams 
每一个夜晚,在我的梦里 
i see you, i feel you 
我看见你,我感觉到你 
that is how i know you go on 
我懂得你的心 
far across the distance 
跨越我们心灵的空间 
and the spaces between us 
你向我显现你的来临 
you have come to show you go on 
无论你如何远离我 
near far whenever you are 
我相信我心已相随 
i believe that the heart does go on 
你再次敲开我的心扉 
once more you open the door 
你融入我的心灵 
and you're here in my heart 
我心与你同往 
and my heart will go on and on 
与你相随 
love can touch us one time 
爱每时每刻在触摸我们 
and last for a lifetime 
为着生命最后的时刻 
and never let go till we're one 
不愿失去,直到永远 
love was when i loved you
爱就是当我爱着你时的感觉 
one true time i hold you 
我牢牢把握住那真实的一刻 
in my life we'll always go on 
在我的生命里,爱无止境 
near far whenever you are 
无论你离我多么遥远 
i believe that the heart does go on
我相信我心同往 
once more you open the door 
你敲开我的心扉 
and you're here in my heart 
你融入我的心灵 
and my heart will go on and on 
我心与你同往,我心与你相依 
there is some love that will not go away 
爱与我是那样的靠近 
you're here there is nothing i fear 
你就在我身旁,以至我全无畏惧 
and i know that my heart will 
go on 我知道我心与你相依 
we'll stay forever this way 
我们永远相携而行 
you are safe in my heart 
在我心中你安然无恙 
and my heart will go on and on
我心属于你,爱无止境


没有评论:

发表评论

Facebook Chat Box

Facebook Comments

FaceBook Name Card